W 2015 roku wybudowany został nowoczesny Inkubator Przedsiębiorczości ALTER, będący miejscem twórczej pracy dla innowacyjnych firm.
Naszym celem jest stworzenie w Inkubatorze Przedsiębiorczości odpowiedniego klimatu partnerstwa we wspólnym budowaniu marki razem z lokatorami. W Inkubatorze znajdują się wyłącznie firmy oferujące wysokiej jakości usługi tak aby marka budowała markę.
Oferujemy wynajem nowoczesnych, komfortowo urządzonych biur i lokali użytkowych, wyposażonych w biurka, fotele oraz zamykane szafki. Naszym celem jest zgromadzenie pod jednym dachem firm oferujących wysokiej jakości produkty i usługi.
Naszym lokatorom oferujemy:
- Adres biznesowy w nowoczesnym biurowcu.
- Kompleksowo wyposażone, klimatyzowane, nowoczesne pomieszczenia biurowe.
- Bezpłatny parking w zadaszonym garażu w kubaturze budynku.
- Okablowanie strukturalne, dostęp do szybkiego Internetu.
- Nowoczesny obiekt wyposażony w instalacje telefoniczną, domofonową, monitoring kamer, system włamania i napadu.
- Pomieszczenia biurowe posiadające własne zaplecze sanitarne.
- Profesjonalne wyposażenie biurowe (drukarki, ksero, serwerownia)
- Korzystanie z w pełni wyposażonej sali socjalnej.
- Możliwość korzystania z nowoczesnych w pełni wyposażonych sal szkoleniowych na preferencyjnych warunkach.
- Wspólną promocję lokatorów na stronie Inkubatora Przedsiębiorczości.
- Klimat partnerstwa we wspólnym budowaniu marki razem z lokatorami.
- Profesjonalne i kompleksowe usługi doradcze oferowane bezpłatnie lub na preferencyjnych warunkach.
- Szkolenia: otwarte, zamknięte, akredytowane, integracyjne oraz wyjazdowe, oferowane bezpłatnie lub na preferencyjnych warunkach.
- Spotkania z najlepszymi ekspertami z branży, mentoring, coaching, wspólne budowanie i wdrażania strategii rozwoju.
- Udział w seminariach, warsztatach, indywidualnych konsultacjach oraz prestiżowych wydarzeniach biznesowych.
- Możliwość bezpłatnego przystąpienia do Klastra Usług dla Biznesu zrzeszającego podmioty oferujące profesjonalne usługi dla firm.
- Wdrożenie systemów jakości typu ISO oraz HACCP.
Kolejny obszar naszej działalności to wynajem sal szkoleniowo-konferencyjnych. Posiadamy 2 sale szkoleniowe, które mogą być aranżowane w dowolny sposób. Mobilna dźwiękochłonna ściana pomiędzy salami umożliwia połączenie w jedną duża salę konferencyjną. Sale idealnie nadają się do organizacji szkoleń, konferencji, spotkań biznesowych i negocjacji.
Nasze atuty:
- Sale są klimatyzowane, posiadają rolety zewnętrzne, rolety wewnętrzne, wyposażone są w projektory multimedialne, profesjonalne nagłośnienie, mikrofony, ekrany, flipczarty oraz sieć wi-fi z dostępem do szybkiego Internetu.
- Wyposażamy salę w komputery przenośne posiadające specjalistyczne oprogramowanie.
- Doskonałe przygotowanie kadry i wsparcie logistyczne na każdym etapie organizacji eventu.
- Możliwość przesłania nam kurierem lub e-mailem materiałów szkoleniowych oraz wskazanie oczekiwań w zakresie obsługi szkolenia (np. wizualizacja zgodna z wymogami UE).
- Obsługa cateringowa: przerwy kawowe, obiady zarówno w wersji niskobudżetowej jak i premium.
- Dostęp do ksera, drukarki i skanera.
- Możliwość zlecenia nam rekrutacji uczestników na szkolenia.
- Bezpłatny zadaszony parking, winda.
Oferujemy usługi w zakresie profesjonalnego doradztwa biznesowego oraz usługi szkoleniowe.
Posiadamy duże doświadczenie we wspieraniu rozwoju przedsiębiorczości oraz wyspecjalizowaną kadrę ekspertów z różnych branż. Jesteśmy zespołem ludzi o wysokich kwalifikacjach zawodowych, a wszystko co robimy tworzone jest z pasją.
Nasi kluczowi eksperci posiadają kilkunastoletnie doświadczenie w świadczeniu usług doradczych oraz przygotowali już ponad 200 projektów, które otrzymały dofinansowanie. Współpracujemy z ponad 50 ekspertami i trenerami z całej Polski.
Z naszą firmą współpracują wybitni specjaliści świata nauki i biznesu. Naszymi wykładowcami są uznane autorytety z danej dziedziny. Indywidualne podejście, jakość i nasze doświadczenie przyciągają menadżerów, kadrę kierowniczą i osoby zainteresowane stałym poszerzaniem wiedzy i rozwojem kompetencji.
Potwierdziliśmy tożsamość właściciela konta na podstawie jego dokumentów identyfikacyjnych.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Każda Sprawdzona Firma może zdobyć certyfikat Polecają Nas Klienci.
Firma posiada pozytywne opinie i jest polecana przez swoich Klientów oraz partnerów biznesowych. Ma również status Sprawdzonej Firmy. Dlatego została nagrodzona certyfikatem Polecają Nas Klienci.
Wykonawca potwierdził ekspercką wiedzę branżową publikując lub recenzując Artykuł Eksperta w Serwisie Oferteo. Więcej w Regulaminie.
Specjalista z sukcesem ukończył szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta.
Chcesz znaleźć się na liście? Załóż bezpłatne konto.
Kolejność na liście zależy m.in. od wykupienia przez firmę opcji promowania, liczby złożonych ofert, opinii poprzednich klientów oraz stopnia wypełnienia wizytówki. Dowiedz się więcej.
Zasady publikacji opinii w naszym
Serwisie sa opisane w Regulaminie
Tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Niestety nie udało nam się potwierdzić, że tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała
z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Klient i Wykonawca potwierdzili współpracę pomiędzy sobą.
Dbamy o bezpieczną realizację Twojego
zlecenia. Więcej informacji tutaj.
Powiązane produkty i usługi: Agencja nieruchomości, Biura rachunkowe, Copywriter, Kadry i płace, Księgowość, Obsługa prawna firm Lublin, Pełna księgowość Lublin, Prowadzenie księgowości Lublin, Utylizacja Lublin
Centrum Szkoleniowo-Konferencyjne oferuje wynajem sal szkoleniowych na szkolenia, konferencje, spotkania biznesowe, spotkania rekrutacyjne.
SALA B (42m2)znajduje się na 1 piętrze budynku :
ustawienie: teatralne 40 os., szkolne 26 os., w podkowę 20 os.
Sala wyposażona jest w:
- Klimatyzację.
- Duże okna.
- Flipchart.
- Podwieszany rzutnik...
Centrum Szkoleniowo-Konferencyjne oferuje wynajem sal szkoleniowych na szkolenia, konferencje, spotkania biznesowe, spotkania rekrutacyjne.
SALA A (48m2)znajduje się na 1 piętrze budynku :
ustawienie: teatralne 50 os., szkolne 30 os., w podkowę 20 os.
Sala wyposażona jest w:
- Klimatyzację.
- Duże okna.
- Flipchart.
- Podwieszany rzutn...
Centrum Szkoleniowo-Konferencyjne oferuje wynajem sal szkoleniowych na szkolenia, konferencje, spotkania biznesowe, spotkania rekrutacyjne.
SALA AB (90m2)znajduje się na 1 piętrze budynku :
ustawienie: teatralne 80 os., szkolne 54 os., w podkowę 40 os.
Sala wyposażona jest w:
- Klimatyzację.
- Duże okna.
- Flipchart.
- Podwieszany rzut...
Nazwa firmy | ALTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ |
Data rozpoczęcia działalności | 2012-07-30 |
NIP | 7123272811 |
Regon | 061443773 |
Kraj | Polska |
Województwo | LUBELSKIE |
Powiat | Lublin |
Gmina | Lublin |
Miejscowość | Lublin |
Kod pocztowy | 20824 |
Poczta | Lublin |
Ulica | Aleja Warszawska |
Numer nieruchomości | 102 |
jarekmomot@poczta.fm |
Kod i nazwa podstawowej formy prawnej | 1 - Osoba prawna |
Kod i nazwa szczegółowej formy prawnej | 117 - Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością |
Kod i nazwa formy własności | 214 - Własność krajowych osób fizycznych |
Organ rejestrowy | SĄD REJONOWY W LUBLIN-WSCHÓD W LUBLINIE Z SIEDZIBĄ W ŚWIDNIKU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO |
Rodzaj rejestru lub ewidencji | 138 - REJESTR PRZEDSIĘBIORCÓW |
Data wpisu do bazy REGON | 2012-08-16 |
Data wpisu do rejestru ewidencji | 2012-08-16 |
Data powstania | 2012-07-30 |
Data rozpoczęcia działalności | 2012-07-30 |
Kod PKD | Nazwa |
8559B |
POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE Przeważające PKD |
5811Z | WYDAWANIE KSIĄŻEK |
5812Z | WYDAWANIE WYKAZÓW ORAZ LIST (NP. ADRESOWYCH, TELEFONICZNYCH) |
5813Z | WYDAWANIE GAZET |
5814Z | WYDAWANIE CZASOPISM I POZOSTAŁYCH PERIODYKÓW |
5819Z | POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WYDAWNICZA |
5821Z | DZIAŁALNOŚĆ WYDAWNICZA W ZAKRESIE GIER KOMPUTEROWYCH |
5829Z | DZIAŁALNOŚĆ WYDAWNICZA W ZAKRESIE POZOSTAŁEGO OPROGRAMOWANIA |
6810Z | KUPNO I SPRZEDAŻ NIERUCHOMOŚCI NA WŁASNY RACHUNEK |
6820Z | WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI |
6831Z | POŚREDNICTWO W OBROCIE NIERUCHOMOŚCIAMI |
6832Z | ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WYKONYWANE NA ZLECENIE |
6910Z | DZIAŁALNOŚĆ PRAWNICZA |
6920Z | DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE |
7010Z | DZIAŁALNOŚĆ FIRM CENTRALNYCH (HEAD OFFICES) I HOLDINGÓW, Z WYŁĄCZENIEM HOLDINGÓW FINANSOWYCH |
7021Z | STOSUNKI MIĘDZYLUDZKIE (PUBLIC RELATIONS) I KOMUNIKACJA |
7022Z | POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA |
7211Z | BADANIA NAUKOWE I PRACE ROZWOJOWE W DZIEDZINIE BIOTECHNOLOGII |
7219Z | BADANIA NAUKOWE I PRACE ROZWOJOWE W DZIEDZINIE POZOSTAŁYCH NAUK PRZYRODNICZYCH I TECHNICZNYCH |
7220Z | BADANIA NAUKOWE I PRACE ROZWOJOWE W DZIEDZINIE NAUK SPOŁECZNYCH I HUMANISTYCZNYCH |
7711Z | WYNAJEM I DZIERŻAWA SAMOCHODÓW OSOBOWYCH I FURGONETEK |
7712Z | WYNAJEM I DZIERŻAWA POZOSTAŁYCH POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH, Z WYŁĄCZENIEM MOTOCYKLI |
7721Z | WYPOŻYCZANIE I DZIERŻAWA SPRZĘTU REKREACYJNEGO I SPORTOWEGO |
7722Z | WYPOŻYCZANIE KASET WIDEO, PŁYT CD, DVD ITP. |
7729Z | WYPOŻYCZANIE I DZIERŻAWA POZOSTAŁYCH ARTYKUŁÓW UŻYTKU OSOBISTEGO I DOMOWEGO |
7731Z | WYNAJEM I DZIERŻAWA MASZYN I URZĄDZEŃ ROLNICZYCH |
7732Z | WYNAJEM I DZIERŻAWA MASZYN I URZĄDZEŃ BUDOWLANYCH |
7733Z | WYNAJEM I DZIERŻAWA MASZYN I URZĄDZEŃ BIUROWYCH, WŁĄCZAJĄC KOMPUTERY |
7734Z | WYNAJEM I DZIERŻAWA ŚRODKÓW TRANSPORTU WODNEGO |
7735Z | WYNAJEM I DZIERŻAWA ŚRODKÓW TRANSPORTU LOTNICZEGO |
7739Z | WYNAJEM I DZIERŻAWA POZOSTAŁYCH MASZYN, URZĄDZEŃ ORAZ DÓBR MATERIALNYCH, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE |
7740Z | DZIERŻAWA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ I PODOBNYCH PRODUKTÓW, Z WYŁĄCZENIEM PRAC CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM |
8211Z | DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA |
8219Z | WYKONYWANIE FOTOKOPII, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW I POZOSTAŁA SPECJALISTYCZNA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE BIURA |
8220Z | DZIAŁALNOŚĆ CENTRÓW TELEFONICZNYCH (CALL CENTER) |
8230Z | DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ORGANIZACJĄ TARGÓW, WYSTAW I KONGRESÓW |
8291Z | DZIAŁALNOŚĆ ŚWIADCZONA PRZEZ AGENCJE INKASA I BIURA KREDYTOWE |
8292Z | DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z PAKOWANIEM |
8299Z | POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA |
8510Z | PLACÓWKI WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO |
8520Z | SZKOŁY PODSTAWOWE |
8531A | GIMNAZJA |
8531B | LICEA OGÓLNOKSZTAŁCĄCE |
8532A | TECHNIKA |
8532B | BRANŻOWE SZKOŁY I STOPNIA |
8532C | SZKOŁY SPECJALNE PRZYSPOSABIAJĄCE DO PRACY |
8532D | BRANŻOWE SZKOŁY II STOPNIA |
8541A | SZKOŁY POLICEALNE |
8541B | KOLEGIA PRACOWNIKÓW SŁUŻB SPOŁECZNYCH |
8541C | PLACÓWKI DOSKONALENIA NAUCZYCIELI |
8542Z | SZKOŁY WYŻSZE |
8551Z | POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI SPORTOWEJ ORAZ ZAJĘĆ SPORTOWYCH I REKREACYJNYCH |
8552Z | POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI ARTYSTYCZNEJ |
8553Z | POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI Z ZAKRESU NAUKI JAZDY I PILOTAŻU |
8559A | NAUKA JĘZYKÓW OBCYCH |
8560Z | DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA EDUKACJĘ |
9411Z | DZIAŁALNOŚĆ ORGANIZACJI KOMERCYJNYCH I PRACODAWCÓW |
9412Z | DZIAŁALNOŚĆ ORGANIZACJI PROFESJONALNYCH |
9420Z | DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZKÓW ZAWODOWYCH |
9491Z | DZIAŁALNOŚĆ ORGANIZACJI RELIGIJNYCH |
9492Z | DZIAŁALNOŚĆ ORGANIZACJI POLITYCZNYCH |
9499Z | DZIAŁALNOŚĆ POZOSTAŁYCH ORGANIZACJI CZŁONKOWSKICH, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA |
Regon | Nazwa | Adres |
06144377300027 | ALTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ PANIEŃSZCZYZNA | al. Warszawska 6B/ Panieńszczyzna LUBELSKIE lubelski |
Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.